neděle 15. března 2020

Vítězství

Přepadli mě dva (respektive dvě) běsi. Po dlouhém a vyčerpávajícím boji jsem je zahnal na útěk. 😊

5 komentářů:

  1. moc hezka krajina,.......s barevnou structure

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem rád, že se Ti to líbí. I když jsi jenom amatér. 😀 "Skutečný odborník" by tam určitě našel spoustu chyb. Třeba nevyrovnané svislice, nebo něco podobně závažného. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to ma Danny pravdu, ted dyz se na to divam, tak jsem si to taky vsiml jsk ti ty rostliny rostou krivek,....jsem jeste mrtve, vratil jsem se ve 2.30 rao s letiste, ted mne zbudili kocky, jdu si jedte lehnout

      Vymazat
  3. výborná fotka.

    barevná skladba udělala fotku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Málem jsem to prošvihnul. Koukám jak ty děvčata běží a najednou mi to docvaklo. Než jsem vyndal foťák z brašny byly skoro pryč.

    OdpovědětVymazat